چه طب چینی مفید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه طب چینی مفید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است

چه طب چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟ در واقع، صدها نفر از داروهای گیاهی وجود دارد برای درمان این بیماری موثر است. به منظور استفاده از داروهای موثر این، پزشکان اختراع میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، با کمک از این درمان، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوآوری و بهبود طب سنتی گیاه چینی است، آن است که یک عمل جراحی نیست، اما خارج در طحالی از منطقه کلیه استفاده می شود. انواع بسیاری از گیاهان در آن وجود دارد، در طول درمان، دکتر خواهد سبزی های مختلف ترتیب با توجه به شرایط بیماری، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است. با توجه به کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن، آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه، از جمله PKD استفاده می شود.

چگونه می توانید آن را برای کمک به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟

با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از طب چینی موثر می تواند برسد و عمل در منطقه کلیه، از طریق ترویج گردش خون، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار، مهار فعالیت پوشش سلول های اپیتلیال و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی از کیست دیوار، مایعات کیست از کیست جاری میگردد و خون را وارد کنید، در نهایت از آن خواهد شد به بیرون از بدن با ادرار خارج شده است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک باید یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چینی طب گیاهی، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: